Returnering

Returnering 

Har du skiftet mening om dit køb? Vores returpolitik varer 90 dage. Hvis der er gået 90 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en refusion eller ombytning.

For at være berettiget til returnering skal din varer være i samme stand som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage. Vi betaler ikke for forsendelse af varer, der returneres på grund af kundeændring, og vi refunderer heller ikke de oprindelige fragtomkostninger.

Inden eventuel returnering bedes du sende os en mail på kundeservice@flowlow.dk

Yderligere betingelser:

Returnering er kun gyldig for køb foretaget gennem vores officielle online shop.

Vi behandler ikke returvarer på varer købt fra andre forhandlere eller tredjepartswebsteder. Hvis en kunde har købt vores varer gennem en forhandler eller tredjeparts hjemmeside, er det forhandlerens ansvar at håndtere byttet eller returneringen.

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis. Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten. Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvise refusioner (hvis relevant).

Refusion på returnerede produkter

Når du har afsendt din returvare til vores lager, skal du informere os via e-mail, så vi holder styr på returneringen. Når vi kan bekræfte, at den er modtaget og efterset, giver vi dig besked. Vi vil også informere dig om godkendelse eller afvisning af din refusion. Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet og anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode. Der kan gå op til en uge, før refusionen vises.

Forsinkede eller manglende refusioner (hvis relevant)

Der går ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres. Hvis du efter en uge endnu ikke har modtaget en refusion, skal du først tjekke med din bankkonto eller kreditkortselskab for at sikre, at forsinkelsen ikke er fra deres side. Hvis du stadig ikke har modtaget din refusion på trods af disse forsøg, bedes du kontakte os på kundeservice@flowlow.dk

Ombytning og defekte produkter

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Skal du bytte den til samme vare, så send os en mail på kundeservice@flowlow.dk

Forsendelse af bytte- eller erstatningsprodukter 

Hos Flowlow får du altid 2 års reklamationsret fra den dag, du har modtaget varen Ifølge købeloven, kan du reklamere over dit produkt i 24 måneder. Du kan altså klage over dit produkt, hvis du - op til 2 år efter købet - finder fejl og mangler, der ikke skyldes slid eller uagtsomt brug. Købeloven opererer også med en formodningsfrist, som gælder de første 6 måneder efter købet. Formodningsreglen siger, at hvis varen går i stykker indenfor de første 6 måneder efter købet, er der en formodning for, at varen var defekt fra begyndelsen. Det betyder på godt dansk, at det er Flowlow, som skal bevise, at du har behandlet varen forkert - indenfor de første 6 måneder.

Hvis vi accepterer at bytte eller reparere produktet, vil vi give dig en autoriseret returlabel.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit ombyttede eller reparerede produkt at nå dig, variere. Du bør overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe fragtforsikring. Vi kan ikke garantere modtagelse af den returnerede vare.

Bemærk venligst, at vi ikke er ansvarlige for varer, der ved et uheld er blevet returneret til os. Hvis du ønsker, at en returneret pakke skal sendes tilbage til dig, kan vi bede dig om at dække leveringsomkostningerne.